نظرات درباره بازی ایرانی Blood of Mehran رو تو این مطلب می خونید.
اینتین – بازی Blood of Mehran داستان فرماندهای شجاع به نام مهران را روایت میکند؛ مردی که پس از سالها جنگ و نبرد، از خون و خشونت خسته شده و تصمیم میگیرد سلاحش را کنار بگذارد و در آرامش روستایی کوچک، در کنار خانوادهاش زندگی تازهای را آغاز کند. او به کشاورزی روی میآورد و خیال میکند روزهای آرامش بالاخره از راه رسیدهاند.
اما این آرامش چندان پایدار نیست. در یک شب شوم، خانهی مهران به آتش کشیده میشود، خانوادهاش به طرز فجیعی کشته میشوند و خودش نیز به اسارت درمیآید. از همین نقطه، داستانی پر از انتقام، خون و عدالتجویی آغاز میشود — سفری سخت و بیرحمانه که مهران را به رویارویی با پادشاه ستمگر و درباریان فاسدش میکشاند؛ همان کسانی که زندگیاش را ویران کردهاند.
این بار مهران برای نجات نمیجنگد، بلکه برای انتقام بازگشته است.
در ادامه نظرات بعضی کاربران رو میخونیم:
- به نظرم با توجه به بودجه بسیار کمی که برا استودیو های ایرانی در نظر گرفته میشه بهتره رو آثار مستقل تمرکز کنیم و احتمال موفقیتمون هم بیشتره.
- برعکس تفکر بعضی از گیمر ها ، حمایت از یه بازی این شکلی نیست که نمره بالا رو از تمامی منتقدا بگیره ، بازی باید اینجوری نقد بشه تا بازیساز نقاط ضعف بازیو متوجه بشه و تو بازی بعدیش تکرار نکنه ، درضمن شاید بعضی از باگ ها یا اشکالات فنی بازی به خاطر فراهم نبودن شرایط مورد نیاز بازیساز باشه که اگر مردم و گیمرا حمایت کنن اونا هم رفع میشن
انشالله درخشش دوباره بازیساز های ایرانی رو میبینیم
- ناراحت شدم واقعا بازیه جذابی به نظر میومد ولی انگار زیادی بازیه متوسطیه ولی برای یه بازی ایرانی با بودجه و امکانات کم قابل قبوله . اگه این بازی رو بگیریم پولش به بازی ساز ایرانی میرسه ؟
- امیدوارم بازی های زیادی از فرهنگ و تمدن ایران بویژه دوران باستان ساخته بشه حالا ما در دوران باستان با مصر و یونان باستان در ارتباط بودیم میشه باهاش ارتباط برقرار کرد بخاطر قرابت فرهنگی اما اخه برای ایرانی ها واقعا مثلا تمدن های امریکای جنوبی و حتی ژاپن چه جذابیتی داره من هرکاری میکنم نمیتونم ارتباط بگیرم بهرحال امیدوارم بازی های واقعی تاریخی بیشتر بشن تا بازی های شمشیری تخیلی
- تو ویدیو هایی که داخل X میذاشتن هم مشکلات تو چشمی داشت مثل ظاهر شدن ناگهانی سایه آبجکت ها در چند قدمی پلیر و مشکلات گرافیکی دیگه
که عجیبه داخل نسخه نهایی هم دستی بهش نزدن
بهرحال که قدم خوبیه و تجربه خوبی هم واسه استودیو سازنده امیدوارم فروش خوبی هم داشته باشن که بازم این مسیرو ادامه بدن به سمت بهتر
- خب بازیسازه عزیز تو که بودجه نداری چرا سه بعدی میسازی؟
واقعا نمیتونن ینی یه بازی بسازن مث pop rouge؟
هم سادس هم زیبا هم بدون دیالوگ. گیم پلی خوش دستی هم داره
- نمیدونم چرا همه بازی ساز ها اول راه میخوان بازی سینماتیک با گیم پلی پیچیده طراحی کنن، داستانش رو هم حتما از شاهنامه اقتباس کنن که به نویسنده های ماهر و کاربلدی احتیاج داره که بتونن داستان عظیم شاهنامه رو داخل یه بازی به درستی روایت کنن، مگه اینهمه بازی ایندی خلاقانه و خوب وجود داره، اومدن از گیم های AAA کپی کردن؟ چرا بازیساز های ایرانی از اینا الهام نمیگیرن؟ اگه هدفشون هم بازار های جهانیه خیلی راحت با یه بازی ساده و خلاقانه خوب میتونن دیده بشن.