در حرکتی غیرمنتظره، یک سری ویدیو جدید از روند توسعه بازی جی تی ای ۶ در سطح اینترنت لو رفت و گیمرها را حسابی به وجد آورد. شرکت راکاستار هم در سریعترین زمان ممکن این ویدیوها را از سطح اینترنت پاک کرد تا بیش از این به روند توسعه مورد انتظارترین بازی تاریخ صدمه نزند.
اینتین – یکی از کارمندهای شرکت راکاستار گیمز که تا به حال روی چند پروژه بزرگ از این شرکت کار کرده، سه ویدیو کوتاه را از انیمیشنهای بازی GTA VI روی پلتفرم Vimeo آپلود کرده بود. طرفداران تیزبین هم که مو را از ماست در میآورند خیلی سریع متوجه این ویدیو شدند و آن را در سطح اینترنت پخش کردند. طبق اطلاعات این سه ویدیو مربوط به روند ساخت بازی جی تی ای ۶ بودند و بخشهایی از این بازی مورد انتظار را نشان میدادند.
همانطور که انتظار میرود، شرکت راکاستار خیلی سریع متوجه این ویدیوها شد و در سریعترین زمان ممکن آن را از پلتفرم Vimeo پایین آورد. اما خب پیش از رخ دادن این اتفاق افراد زیادی موفق به دیدن آنها شدند. اولین ویدیو پروتاگونیست مذکر بازی یعنی جیسون را نشان میداد که در حال بازگرداندن یک دوچرخه کرایهای به قفسه تعیین شده است. ظاهرا روی این قفسه اسم LomBike حک شده بود که احتمالا به شرکت LimeBike در دنیای واقعی اشاره دارد؛ شرکتی که دوچرخههای کرایهای را در دسترس شهروندان میگذارد.
البته سیستم اجاره دوچرخه چیز زیاد عجیبی نیست؛ چرا که در اسکرینشاتهای رسمی خود شرکت راکاستار موفق به دیدن آن شده بودیم. در دو ویدیو دیگری که از جی تی ای ۶ لو رفته بود، پروتاگونیست مونث بازی یعنی لوسیا به چشم میخورد. در این دو ویدیو کوتاه لوسیا در حالی دیده میشود که از پشت یک وانت پیکآپ بیرون میآید و به بیرون میپرد.
همانطور که خودتان متوجه شدید ویدیوهای مورد بحث اطلاعات زیادی در مورد جی تی ای ۶ منتشر نمیکنند؛ اما ظاهرا میشد با تماشای آنها به یک سری از جزئیات جالب بازی پی برد. با این حال و با توجه به انتظار عظیمی که از GTA ۶ به وجود آمده، امکان کرایه کردن دوچرخه و پریدن از پشت وانت مکانیکهای آنچنان چشمگیری نیستند. شرکت راکاستار برای اینکه بتواند گیمرها را تحت تاثیر قرار دهد، به موارد بسیار عمیقتر و مهمتری نیاز خواهد داشت.
در حال حاضر ۱۲ سال از عرضه GTA V میگذرد و زمانی که GTA VI منتشر شود، از زمان عرضه آخرین نسخه مجموعه ۱۳ سال گذشته است. شرکت راکاستار با تاخیرهای متعدد و تریلرهایی که به مخاطبین نشان داده، انتظار از بازی را به بالاترین حد ممکن رسانده است. بدین ترتیب تنها راه راضی نگه داشتن گیمرها ارائه یک شاهکار بینقص خواهد بود که کار بسیار سختی به نظر میرسد. ولی با توجه به شناختی که از سازندگان بازی داریم، احتمالا هم با چنین عنوانی روبرو خواهیم شد.
منبع | بازار




