بازی

بتلفیلد ۶: سرعت مهم‌تر از نور و سایه!

«وقتی همه منتظر بودن بتلفیلد ۶ با ری‌تریسینگ ترکوند، سازنده‌ها یه تصمیم متفاوت گرفتن: حذف کامل این فناوری برای اینکه بازی روون‌تر از همیشه اجرا بشه! حالا تمرکز فقط روی فریم‌ریت و تجربه‌ی رقابتیه.»

اینتین – استودیو ریپل افکت اعلام کرده که توی بتلفیلد ۶ خبری از رهگیری پرتو (Ray Tracing) نیست و قرار هم نیست به این زودی‌ها اضافه بشه. دلیلش هم واضحه: می‌خوان همه تمرکزشون روی اجرای روان و بهینه‌ی بازی باشه تا همه‌ی پلیرها بتونن بدون لگ و افت فریم لذت ببرن.

برخلاف نسخه‌های قبلی مثل BFV و BF2042 که ری‌تریسینگ داشتن، این بار سازنده‌ها گفتن «عملکرد مهم‌تر از گرافیکه». بتای اخیر هم نشون داده بازیکن‌ها حال کردن، چون این تست به بزرگ‌ترین بتای تاریخ مجموعه تبدیل شده.

از طرفی، هرکی چه انویدیا داشته باشه چه AMD یا اینتل، می‌تونه با فناوری‌های DLSS، FSR و XeSS، کیفیت و فریم بازی رو بالا ببره.

یادتون نره: بتلفیلد ۶ روز ۱۸ مهر ۱۴۰۴ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۵) برای PC، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس|اس منتشر میشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا