بتلفیلد ۶ تو نسخه بتای عمومی، فرصت خوبی به گیمرها داد تا طعم بخش مولتیپلیرشو بچشن، اما بعدش کلی سؤال و نگرانی درباره سیستم مچمیکینگ پیش اومد، مخصوصاً اینکه آیا مهارت بازیکن تو پیدا کردن مچها نقش داره یا نه.
اینتین – بتلفیلد ۶ تو نسخه بتای عمومی، فرصت خوبی به گیمرها داد تا طعم بخش مولتیپلیرشو بچشن، اما بعدش کلی سؤال و نگرانی درباره سیستم مچمیکینگ پیش اومد، مخصوصاً اینکه آیا مهارت بازیکن تو پیدا کردن مچها نقش داره یا نه.
به گفته دیوید سیرلند، تهیهکننده بازی، سیستم مچمیکینگ بتلفیلد ۶ دقیقاً مثل نسخههای قبلیه و اون چیزی که تو بتا دیدیم، همون چیزیه که قراره موقع عرضه در اکتبر داشته باشیم. این سیستم اولویت رو به پینگ و زمان شروع بازی میده، نه مهارت بازیکن.
سیرلند میگه: «مهارت تو سیستم لحاظ شده، ولی خیلی پایینتر تو لیسته.» به گفته اون، حالتهای بزرگتر بتلفیلد نیاز به یه ترکیب متنوع از بازیکنا دارن تا خوب جواب بدن. «بتلفیلد یه سندباکسه که باید انواع مختلف مهارت توش باشه، برای همین هم تیم مچمیکینگ حواسش هست که تیمها رو متعادل کنه.»
بحث Skill-Based Matchmaking (یا همون مچمیکینگ بر اساس مهارت) مدتهاست تو بازیهای رقابتی مثل Call of Duty داغه. اکتیویژن معمولاً شفافیت زیادی در این زمینه نداره، ولی میگه آمار نشون میده تو سیستم مهارتمحور، بازیکنا کمتر وسط بازی خارج میشن.
گیمرها میتونن دوباره بتلفیلد ۶ رو از ۱۴ آگوست تو دومین آخر هفته بتای عمومی امتحان کنن. این بار نقشهها و حالتهای بیشتری هم اضافه میشه.
بتلفیلد ۶ قراره ۱۰ اکتبر برای PS5، Xbox Series X|S و PC منتشر بشه، تقریباً یک ماه قبل از عرضه احتمالی Call of Duty: Black Ops 7 که گفته میشه ۱۴ نوامبر میاد.