بازی

لابی‌های خلوت Battlefield و Call of Duty در روزهای کریسمس

به نظر می‌رسد تعطیلات کریسمس هم نتوانسته تاثیر چندانی روی افزایش تعداد بازیکنان Battlefield و Call of Duty داشته باشد. نکته جالب اینجاست که هر دو بازی، پیش‌تر از تخفیفات فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده‌اند، اما بی‌میلی بخشی از گیمرها به تجربه آن‌ها، همچنان تداوم دارد.

اینتین – در کریسمس امسال، جای خالی برخی خاطرات خوش برای گیمرها حس می‌شود، چرا که از دورانی که لابی‌های Call of Duty و Battlefield در ایام سال نو، مملو از بازیکنان با سطح ۱ و XP دوبرابر می‌شد عبور کرده‌ایم و به نقطه‌ای رسیده‌ایم که تعطیلات پایان سال، دیگر تاثیری آن‌چنانی روی افزایش تعداد بازیکنان این دو اثر ندارد.

علی‌رغم اینکه دو عنوان مذکور، از تخفیفات جذابی در جمعه سیاه برخوردار بودند (تا جایی که قیمت Black Ops 7 در خرده‌فروشی‌ها تا ۵۰ درصد کاهش یافت و Battlefield 6 نیز اکنون با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد)، کریسمس نتوانسته تاثیری روی افزایش تعداد بازیکنان آن‌ها داشته باشد.

طبق داده‌های SteamDB، عنوان Battlefield 6 اکنون از ۴۴,۴۰۳ و در ۲۴ ساعت اخیر از ۹۹,۳۶۹ بازیکن همزمان برخوردار بوده که نسبت به اوج ۷۴۷,۴۴۰ پلیر در دو ماه اخیر، آمار جذابی محسوب نمی‌شود.

در سمت دیگر، آمار پلیرهای اپلیکیشن Call of Duty در حال حاضر به ۲۷هزار نفر و در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۱,۰۱۷ نفر رسیده که در مقایسه با اوج ۴۹۱,۶۷۰ پلیر در دو ماه اخیر، افت قابل توجهی را شاهد هستیم. با توجه به نقدهای ضعیف Black Ops 7، احتمالا بخش بزرگی از این ارقام مربوط به سایر عناوین Call of Duty هستند.

باید منتظر ماند و دید، اکتیویژن و الکترونیک آرتز چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت بازی‌های خود خواهند داشت.

منبع | گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا