کتاب

معرفی کتاب «هیچکس جراتش را ندارد» از حمیدرضا شاه آبادی

با معرفی کتاب «هیچکس جراتش را ندارد» از حمیدرضا شاه آبادی تو این مطلب همراهمون باشین.

به گزارش اینتین، کتاب هیچکس جراتش را ندارد از پر مخاطب ترین کتاب های کودک و نوجوان تو سالهای اخیر هست. این کتاب رو حمیدرضا شاه آبادی نوشته. تو ادامه بیشتر با داستان این کتاب آشنا میشیم.

داستان کتاب هیچکس جراتش را ندارد

داستان این کتاب درباره مرد میانسالی هستش که از دوران نوجوانی خودش، تسخیر شدن قلعه جنّی توسّط جنّیان و حوادث مربوط به این اتّفاق و تأثیراتش بر زندگی مردم روستا میگه

در بخشی از این کتاب اومده: «همه به نقطه ای که او نشان داده بود نگاه کردند. روبه روی فتّاح زیر درخت خشکیده انگور، کلّه بریده گوسفندی کنار پوست و پاچه هایش افتاده بود … .»

نظرات خواننده های کتاب هیچکس جراتش را ندارد

۱.کتاب خیلی خوبیه من که عاشقشم

۲.کتاب خیلی عالی بود و اصلا نمیشد آخرش را حدس زد ولی خیلی خوب بود

۳.این آقای شاه‌آبادی عادت دارد به غافل‌گیر کردن مخاطب درباره پایان کتاب و قلعه‌ی جن‌ها هرطور حدس بزنید قطعا بعد از خواندن شگفت زده می‌شوید چون اشتباه حدس زدید حتی اگر صدبار هم حدس بزنید، اشتباه از آب درمیاد به لحاظ پرداخت خلاقانه به یک ماجرای تکراری عالی بود. داستان هم تعلیق‌های خوبی داشت.

درباره نویسنده:

حمیدرضا شاه آبادی متولد زاده ۱۳۴۶تو تهران هست. شاه آبادی پژوهشگر تاریخ، داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس معاصر و از نویسندگان تو  حوزه ادبیات نوجوان و بزرگسال هست.

شاه آبادی نوشتن رو از جوانی و بدون آموزش خاصی و با داستان کوتاه آغاز کرد. بعدها داستان‌نویسی رو وسعت داد و چند نمایش‌نامه نوشت و چند فیلم کوتاه رو هم ساخت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا