زمان بندی اکتیویژن برای تجربه رایگان (Free Trial) بخش مولتی پلیر، حالت زامبی و حتی کمپین Black Ops 6، دقیقاً با هفتهی عرضهی بتلفیلد ۶ همزمان میشود.
اینتین – بعد از استقبال گستردهی مخاطبان از فاز بتای بازی Battlefield 6، بالاخره این بازی قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) به صورت رسمی به بازار عرضه شود. بسیاری از طرفداران معتقدند که اکتیویژن و مجموعهی محبوب Call of Duty باید نسبت به این بازی احساس خطر کند؛ چراکه به عقیدهی بخش قابل توجهی از مخاطبان بازیهای شوتر جنگی، مجموعهی کال آف دیوتی با تمرکز روی جاذبههای حاشیهای از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و این فرصت را در اختیار EA و مجموعهی بتلفیلد قرار داده است تا با ارائهی یک بازی باکیفیت و پایبندی به اصولی که مخاطبان واقعی این بازیها به دنبال آن هستند، بالاخره بعد از سالها به سلطهی کال آف دیوتی پایان دهد.
حالا به نظر میرسد که اکتیویژن برخلاف اظهارات ظاهری خود، واقعاً لازم دانسته تا به انتشار این بازی واکنش نشان دهند و هفتهی عرضهی Battlefield 6 را خالی نگذارد. براساس آخرین گزارشهای منتشر شده، Black Ops 6 در جریان هفتهی عرضهی بازی Battlefield 6 به طور کامل رایگان خواهد بود تا مخاطبان را به تجربهی کمپین، مولتی پلیر و بخش زامبی این بازی ترغیب کند.
براساس بیانیهی منتشر شده توسط اکتیویژن، علاقه مندان میتوانند از تاریخ ۹ الی ۱۶ اکتبر (۱۷ تا ۲۴ مهر) بازی Black Ops 6 را به صورت Free Trial تجربه کنند. این اولین باری است که حالت Free Trial یک بازی کال آف دیوتی، علاوه بر بخش مولتی پلیر و زامبی شامل کمپین داستانی بازی نیز میشود. با این حال، تجربهی رایگان بازی شامل Ranked Play نخواهد بود.
از نظر تعداد نقشهها، مودها و سایر محتوای بازی نیز گفته شده که بازیکنان به بیش از ۴۰ نقشه از بخش مولتی پلیر بازی، تمام نقشههای حالت زامبی شامل Directed Mode و محتوای جدید بخش The Haunting مثل نقشههای Gravity و Rig و Mothball دسترسی خواهند داشت. حالت محدود زمانی Haunted Havoc Zombies نیز شامل این محتوا میشود.
در سایر خبرهای مرتبط، گفته شده که فاز بتای بازی Call of Duty: Black Ops 7 تا تاریخ ۹ اکتبر، یعنی یک روز قبل از تاریخ عرضهی بازی Battlefield 6 تمدید شده است.
منبع | زومجی