به گفته استودیو تکلند، درجه سختی جدید بازی Dying Light: The Beast به نام Nightmare با الهام از Resident Evil 3 و Alien: Isolation طراحی شده است.
اینتین – در تازهترین اخبار اینسایدرگیمینگ میخوانیم که اخیرا تایمون اسمکتالا، مدیر مجموعه دایینگ لایت استودیو تکلند، در مصاحبه جدیدش درباره تمام چیزهایی که قرار است در آینده به بازی Dying Light: The Beast که یکی از جدیدترین یکی از بازی های ترسناک است اضافه شوند، به بیان مطالبی پرداخته است. به بیان دقیقتر این توسعهدهنده کهنهکار درباره چالشهای سازندگان برای توسعه بسته الحاقی Call of the Beast، مکانیسمهای حالت نیو گیم پلاس و حالت دشواری جدید بهنام Nightmare توضیحاتی ارائه کرد.
به گفتهی اسمکتالا برخی از مکانیسمهای درجه سختی Nightmare از بازیهای ترسناک دیگر نظیر Alien: Isolation و Resident Evil 3: Nemesis الهام گرفته شدهاند: «هماکنون ما در حال بررسی تک تک باسهای خود هستیم تا ببینیم چگونه میتوانیم رفتارهای آنها را به شیوهای طراحی کنیم که غیرقابل پیشبینی باشند. همچنین ما در حال بررسی برخی تغییرات جزئی در دشمنان Volatile خود هستیم. اینها فقط اهداف ما هستند؛ بنابراین نمیخواهم قول زیادی بدهم، اما برای الهام گرفتن به بازیهایی نظیر Alien: Isolation یا Resident Evil 3: Nemesis نگاه میکنیم.»
حالت Nightmare قرار است تا پس از انتشار نیو گیم پلاس و بهروزرسانی Legend Levels در دسترس قرار گیرد. به گفته اسمکتالا، این حالت یک بهروزرسانی هوشمندانه خواهد بود و تنها به قویتر کردن دشمنان نمیپردازد: «در این حالت دشمنان آسیب بیشتری وارد میکنند و تجربه بازی سختتر میشود، اما این تنها هدف ما نیست. ما دوست داریم تا یک حلقه بقای واقعگرایانهتر را امتحان کنیم؛ بنابراین انتظار برخی مکانیسمهای جدید را در این زمینه داشته باشید.»
بازیکنهای Dying Light: The Beast میتوانند در یک مسیر چالشی مداوم که تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت، شرکت کنند و از طریق این مسیر به جوایز اختصاصی دست یابند. در حال حاضر دسترسی به اولین پاداش این چالشهای اجتماعی نیازمند قطع بیش از ۶۰ میلیون عضو بدن دشمنان و زامبیها است.




