درباره ما

اینتین از ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۳ کار خودش شروع کرده و قراره از این به بعد با کلی محتوای باحال، جذاب و همینطور اخبار مورد نیاز نوجوان ها توی جاده رسانه ها با قدرت گاز بده و جلو بره.

چی شد که اینتین راه افتاد؟

قبل از اینکه جواب این سوال رو بدیم، لازمه که یه کم درباره اینتیتر صحبت کنیم. اینتیتر کمینه ترین رسانه خبری ایرانه. براتون سوال پیش اومد کمینه یعنی چی؟ کمینه فارسی کلمه مینماله یعنی خیلی ساده.

تو اینتیتر همه مدل اخباری و با هر سلیقه ای منتشر میشه. اینتیتر از سال ۱۳۹۵ کار خودشو شروع کرد و تو سال ۱۴۰۱ بود که به این نتیجه رسید یه بخش نوجوان هم داشته باشه. خب اول اومدیم دسته بندی نو+جوان رو اضافه کردیم و دیدیم که استقبال خوب بود. این شد که با خودمون گفتیم چرا که نه، یه سایت برای نوجوان ها راه بندازیم.

اسم این سایت هم اینتین انتخاب کردیم چون بچه اینتیتر هست، گفتیم یه نشونه ای هم ازش داشته باشه. از داستان ایده اینتین بگذریم و بریم سراغ کاری که قراره اینتین بکنه.

اینتین چیکار میکنه؟

خیلی ساده و خلاصه بگیم که اینتین می خواد محتواهایی که نوجوان ها بهش علاقه یا نیاز دارن رو به صورت روزانه منتشر کنه. این محتواها هم کاربردی هستن و هم سرگرم کننده. اینم بگیم که حتما اخبار مربوط به نوجوان هم تو اینتین منتشر میشه.

اینتین از شما چی می خواد؟

اینتین از شما می خواد که تو این مسیر کمکش کنین و از دغدغه هایی که تو ذهنتون هست بگین تا ما بتونیم با کمک شما از طریق نوشتن، صداتون بشیم. ما منتظرتون هستیم از همینجا میتونین باهامون ارتباط بگیرین.

اینتین رسانه نوجوان


مدیر مسئول و صاحب امتیاز : رحیم کرمی
سردبیر : سحر زمانی
تلـــــــــفکس : ۲۲۳۰۵۶۸۱ – ۰۲۱
تلفن همــراه : ۶۵۱۸۸۲۶ – ۰۹۱۹
روابـط عمومی : info@inteen.ir
ســــــــردبیر : admin@inteen.ir

آدرس : تهران – میدان بهارستان – خیابان ابن سینا – پلاک ۸۸ – کارستان بهارستان