انیمیشن

سگ‌های چینی می‌توانند برای تماشا انیمیشن Zootopia 2 به سینما بروند

سینماهای چین برای اکران انیمیشن Zootopia 2 میزبان تماشاگرانی خاص و چهارپا شدند؛ ایده‌ای که در کنار رکوردشکنی فیلم، توجه همه را به خود جلب کرد.

اینتین – شب فیلم‌بینی در چین وارد فاز تازه‌ای شد؛ جایی که چند سینما یک اکران کاملاً متفاوت برای انیمیشن Zootopia 2 از انیمیشن های ۲۰۲۵ برگزار کردند؛ اکرانی که فقط مخصوص حیوانات خانگی بود و صاحبان سگ‌ها می‌توانستند چهارپای محبوب‌شان را به سالن بیاورند تا همراه آن‌ها دنباله‌ی انیمیشن محبوب دیزنی را تماشا کنند. این ایده عجیب و خلاقانه در چندین شهر اجرا شد و همزمان با رکوردشکنی عجیب فیلم، توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد.

از شانگهای تا لانژو، برخی سینماها سالن را به‌طور کامل برای صاحبان سگ‌ها اختصاص دادند و ورود تماشاگران عادی و مخاطبانی که ممکن بود حساسیت داشته باشند ممنوع بود. صندلی‌ها با پدهای مخصوص و دستمال‌های پاک‌کن تجهیز شده بودند و مسئولیت نظافت سگ‌ها بر عهده صاحبانشان بود.

در برخی شهرها امکانات اضافه‌ای نیز فراهم شده بود: «زون آرام‌سازی سگ‌ها» در پکن، فضاهای عکاسی LED در شنژن و حتی اکران‌هایی که فقط یک نژاد خاص سگ اجازه ورود داشت در چنگدو. در لانژو نیز سینمای وندا با گروه‌های محلی حمایت از حیوانات همکاری کرده و برنامه‌های سرگرم‌کننده و خیریه در کنار نمایش فیلم برگزار کرد.

تصاویر و ویدیوهای سگ‌هایی که روی صندلی سینما نشسته بودند سریعاً وایرال شد. کاربران با دیدن سگ‌هایی که لباس شخصیت‌های زوتوپیا پوشیده‌اند و با دقت به پرده نگاه می‌کنند، ذوق‌زده شدند. کامنت‌هایی مثل «سگ‌هایی که لباس جودی هاپس پوشیدن و زوتوپیا نگاه می‌کنن، رسماً بامزه‌ترین چیز دنیاست» یا «سگ‌های چین از خیلی آمریکایی‌ها بهتر زندگی می‌کنن!» فضای شبکه‌های اجتماعی را پر کرده بود. تماشاگران همچنین از آرامش و رفتار مناسب سگ‌ها در سالن تعجب کرده بودند.

انیمیشن Zootopia 2 فقط دل سگ‌ها را نبرده است؛ بلکه با فروش شگفت‌انگیز ۲۷۵.۶ میلیون دلار در تنها ۶ روز، عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن خارجی تاریخ چین را هم از آن خود کرد. این دنباله با کارگردانی جرد بوش و بایرون هاوارد، حدود ۹۵ درصد فروش بلیت آخر هفته افتتاحیه را به خود اختصاص داد و به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های سال دیزنی در بازار چین تبدیل شد.

منبع | زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا