اگه تو هم بتای Battlefield 6 رو بازی کردی، احتمالاً دیدی بعضی بازیکنها انگار با پرش و سرخوردن دیوونهکننده دهها نفر رو تو چند دقیقه از پا درمیآوردن!
اینتین – خیلیها گفتن این بازی دیگه شبیه Battlefield واقعی نیست و بیشتر شبیه شوترهای سریع و آرکیدی مثل Apex Legends شده.
خب، خبر خوب اینه که EA و استودیوی DICE به بازخوردها گوش دادن و قراره تو نسخه نهایی بازی، سبک حرکت بازیکنان متعادلتر و کلاسیکتر بشه. یعنی چی؟
اگه بعد از سرخوردن بپری، دیگه سرعتت دیوانهوار نمیشه.
پرشهای متوالی محدودیت داره و ارتفاعش به مرور کمتر میشه.
وقتی وسط پرش یا سرخوردن شلیک کنی، دقت تیر خیلی پایینتره.
هدف اینه که پرش و سرخوردن دیگه همیشه بهترین راه نباشه و نبردها تاکتیکیتر و واقعیتر بشن.
با این حال، همه چیز طبق میل طرفدارا پیش نرفت؛ مثلاً ظرفیت حالت Rush تغییر نمیکنه و EA پیشنهاد میکنه بیشتر برید سراغ حالت Breakthrough که تا ۶۴ بازیکن رو ساپورت میکنه. همچنین نقشههای بزرگتر هم تو نسخه نهایی هست تا حس جنگ واقعی Battlefield بیشتر باشه.
خلاصه، اگر طرفدار قدیمی Battlefield هستی، باید خوشحال باشی چون بازی دوباره داره به ریشههاش برمیگرده و گیمپلی تاکتیکی کلاسیک رو تجربه خواهی کرد!