انیمیشن

معرفی انیمیشن بچه زرنگ + صداپیشگان انیمیشن بچه زرنگ چه کسانی هستند؟

تو این مطلب درباره انیمیشن بچه زرنگ، داستان و صداپیشه های این انیمیشن براتون توضیح دادیم. باهامون همراه باشین.

به گزارش اینتین، انیمشین بچه زرنگ پارسال تو مهر ماه بود که اکران شد و تونست کلی مخاطب رو به سینماها بکشونه. این انیمیشن سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی تا اسرائیل هم رفت که در نوع خودش جالبه. همینطور فروش گیشه این انیمیشن ۶۲٬۷۶۱٬۷۴۴٬۰۰۰ تومان بود.

تو ادامه با داستان انیمیشن بچه زرنگ آشنا میشیم و درباره جزییاتش صحبت می کنیم.

داستان انیمیشن بچه زرنگ چیه؟

داستانش درباره یه پسربچه ای به اسم محسن رحتمیه که عشق داستان ابرقهرمانی و شخصیت های ابرقهرمانی فیلم هاست. آقا محسن دوست داره با وسایل ابرقهرمانی که داره به همه کمک کنه.

تو مسیر داستان این آقا محسن کوچولو یه اتفاق عجیبی براش میوفته و به آرزوی ابرقهرمانی خودش میرسه. اینطوریکه با یه ببر منقرض شده همون ببر مازندران خودمون آشنا میشه و تصمیم میگیره که به این ببره کمک کنه تا به زادگاهش خودش برگرده. تو این مسیر با کلی چالش مواجه میشه و … .

بچه زرنگ

صداپیشه های انیمیشن بچه زرنگ

هومن حاجی عبداللهی، جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی، پویا فهیمی از صدا پیشه های این انیمیشن هستن و سعید شیخ‌زاده هم سرپرست گویندگان هست.

عوامل انیمیشن بچه زرنگ

کارگردانان: بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی
تهیه‌کننده: حامد جعفری
نویسنده: علی رمضان
موسیقی: امیر توسلی
تدوین‌گر: حسن ایوبی
شرکت تولید: گروه هنر پویا

داستان رفتن این انیمیشن به اسرائیل چی بود؟

چند وقت پیش بود که خبر اومد انیمیشن بچه زرنگ تو اسرائیل هم اکران شده البته شرکت اکرن کننده اسرائیلی زیر بار این موضوع نرفت که این اثر بر ای ایرانه و گفت از مالزی تهیه اش کرده.

اما خب کانال ۱۲ اسرائیل نوشت که این اثر ایرانیه و پیش درآمدش هم درباره غزه هست. همینطور بعد از انتشار این خبر مجری شبکه افق هم به این موضوع واکنش نشون داد و گفت: «صهیونیست ها رو دست خوردند.» روزنامه فرهیختگان هم در این مورد نوشت: «بچه زرنگ قبل از موشک‌ها به تل‌آویو رسید»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا